Консултиране на семейства с деца, които имат обучителни затруднения
Кратко описание на темата за обучение:
Курсът Консултиране на семейства с деца, които имат обучителни затруднения, е насочен към придобиване на умения от професионалистите за преодоляване на проблемите, възникнали в следствие на всякакъв тип обучителни затруднения, без да се допуска поява на симптоматично поведение при детето и различни конфликти между родителите и/или институциите.
Основните знания и практически умения са насочени към разпознаване на невербалните сигнали, моделите на поведения и възгледите на родителите и постигане на промяна в отношенията чрез водене на терапевтично интервю.
Форма: присъствена
Продължителност: 16 часа
Целева група: Програмата е насочена към логопеди, психолози и учители.
Умения и компетентности, които се формират:
Разпознаване на невербални сигнали, модели на поведения и патерни на отношения на родители на деца с обучителни затруднения и постигане на положителна промяна в отношенията без да се допуска поява на симптоматично поведение при детето и различни конфликти между родителите и/или институциите чрез водене на терапевтично интервю.
Материали:
Курсът Консултиране на семейства с деца, които имат обучителни затруднения, е насочен към придобиване на умения от професионалистите за преодоляване на проблемите, възникнали в следствие на всякакъв тип обучителни затруднения, без да се допуска поява на симптоматично поведение при детето и различни конфликти между родителите и/или институциите.
Основните знания и практически умения са насочени към разпознаване на невербалните сигнали, моделите на поведения и възгледите на родителите и постигане на промяна в отношенията чрез водене на терапевтично интервю.
Форма: присъствена
Продължителност: 16 часа
Целева група: Програмата е насочена към логопеди, психолози и учители.
Умения и компетентности, които се формират:
Разпознаване на невербални сигнали, модели на поведения и патерни на отношения на родители на деца с обучителни затруднения и постигане на положителна промяна в отношенията без да се допуска поява на симптоматично поведение при детето и различни конфликти между родителите и/или институциите чрез водене на терапевтично интервю.
Материали:
- Презентация
- Теоретични модели за водене на интервю
- Казуси